E- vart har H tagit vägen?

1 Advent idag. Så jag har ätit goda lussebullar och pepparkakor. Skulle ju plugga lite idag, men så blev det inte riktigt. Har inte haft någon ork alls!
Igår när jag skulle sätta på en film så somnade jag direkt. Men sen blir jag väckt av att Clara ringer mig runt 12 tiden och är påväg hem för hon hade varit på bio och sett New Moon. Hon berättade att när han den där jacob, eller vad han heter tog av sig tröjan så började alla tjejer i biografen att skrika.
Haha jag hade börjat garvat som fan om jag hade varit där!
Jag är nog den ända i hela världen som inte tycker att Twilight är en superbra film.

Men snart börjar Paradise hotell, där får man däremot njuta av snygga killars kroppar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0