Emilia- Stolt!

Ja hörrni :) Då är det Onsdag, gosh vad veckorna rullar på.
Idag har det varit skola, sen åkte jag och Hedda och skulle fika på Albert, jätte mysigt cafe men man kunde inte låta bli att lyssna på folket som satt på varsin sida av oss, dem till vänster om mig satt och pratade om läppförstoringar och bröstförstoringar i all evighet. Dem till höger om mig satt och pratade om fyllespyor,knull m.m + att dem skrek hela tiden. Come on, man kan ju respektera de personer som sitter bredvid. Jag och Hedda kunde knappt prata med varandra utan att behöva skrika.
Sen när jag kom hem så pluggade jag musik i ungefär 1½ timme eftersom att vi har prov imorgon. Men jag kommer att misslyckas totalt med provet!

Juste jag är lite stolt över mig själv också. jag har gått med oplattat hår i snart 2 veckor. Eller jag har plattat/lockat det en gång, och det var i Fredags.
Men jag har sagt att det är okej att fixa håret med värme grejer på Fredagar och Lördagar. Ibland har jag fönat det lite så att det blir lite plattare. Sen när jag har nyduschat hår så använder jag volume master en gång, det håller i sig i håret tills nästa gång man duschar.
Ja så nu är det bara att vänta och se om mitt hår kan bli en aning mindre slitet och kanske några cm länge + att jag kan sova en halvtimme extra på morgonen. Love it!

Nu börjar Big Brother om ca en halvtimme, ska se ett avsnitt av det sen ska jag bädda ner mig i sängen och sova, imorgon är det läsdag så det är ju himla skönt.


Min plattång och VolumeM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0