Emilia- Trött

sholahopp!
Idag var vi på gymnsaiemässan, som Hedda skrev så fick man inte reda på så mycket, men nu är jag 95% säker på att jag vill börja på bromma.
Efter mässan åkte jag och Viktoria till mc donalds på fridhemsplan och åt, vi var båda så sjukt hungriga, så det var jätte gott.
Har precis skrivit en svenska uppsats på datorn som ska vara inlämnad imorgon. Men nu ska jag titta på " mammas pojkar" som jag har pausat det går på tv4, sjukt roligt program.
kramar!

Hittade lite bilder från i 5an när jag gick på kulturama, och vi gjorde musikalen djungelboken. Och jag ska föreställa en norlänsk gam.
HAHAHAHA!
















Haha shit vad roligt att se dem här bilderna efter alla år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0