Hedda- Jimmy choo för H&M

Ciaao , kollade precis igenom jimmy choo kollektionen på elle.se och det fanns faktiskt en hel del snyggt som inte var extremt dyrt heller. Ja  jag kanske köar, vem vet ?

Min dag har varit lite stressig, drog direkt från Gympalektionen och tränade och sen direkt hem för att min lärare skulle komma. Och hon gick precis så jag har pluggat matte i en och en halv timme nu.

Såg också att nån tyckte vi skulle ha frågestund så det kanske vi har om ett tag, det var ju väldigt länge sen sist.
Nu ska jag duscha, pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill veta mer om hur hedda blev gravid!?

2009-11-05 @ 20:49:35
Postat av: Anonym

hahah vill du verkligen veta HUR hon blev gravid? :P

2009-11-06 @ 18:05:06
Postat av: J E S I (jesi.blogg.se)

Om du inte vet HUR en person blir gravid så kan du googla på det, ^^

2009-11-10 @ 15:00:56
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0