E- Färdigt jobbat för den här veckan..

Hejhej, drog hem från jobbet idag igen, höll på att svimma på jobbet, var tvungen att springa upp till omklädningsrummet och lägga mig på golvet med benen upp i luften. Och så mådde jag illa, men nu har jag ätit lite och mår bättre.. Men jag drar inte till jobbet imorgon heller.
Stackars Clara har fått åka in på akuten idag, hon har tydligen jäte ont i sin rygg, stackare!
Mamma och och dem åkte till Lidköping idag, så jag är ensam hemma tills på Söndag. Väldigt skönt, men lite jobbit att tänka på att man måste se till så att man inte grisar ner hela lägenheten, jag kan säga att jag inte är den bästa på att hålla rent runt omkring mig.

Nu ska jag försöka sova lite, har sovit skit dåligt inatt, och gick upp tidigt imorse..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0