E- MOBIL SÖKES!!

Hejhej!
Idag har jag legat super bakis hemma, blev lite för mycket av det goda igår. Men kul var det iallafall..
Vi började kvällen hemma hos Hedda och sen skulle vi på en fest i Bromma men sen drog alla ut istället så det pallade vi inte, så vi drog till rådhuset och festade i 10 minuter innan alla var tvugna att dra.
Men innan vi drog till rådhuset så var vi vid alvik, så sprang vi över nockebybanans spår, och det ligger ju sånna där stenar på spåren, så när jag ska springa över så rullar jag typ på stenarna och ramlar, Massa hud på min tumme har försvunnit och jag blödde som bara den. Så jag har svin ont idag. Men när jag trodde att jag inte kunde ha mer otur så hittar jag inte min mobil, så nu har jag ingen aning om var den är. Skulle var tacksam om någon hittat en Sony Eriksson mobil någonstans ute i Stora Stockholm, haha tror inte det va.. Skulle vara en väldigt liten chans isåfall.. Men iallafall så drog vi hem till Hedda igen och efterfestade.

Just nu är jag barnvakt, kommer kanske vara barnvakt till kl 10, sen ska jag nog dra ut ikväll igen.
Haha isåfall kommer jag varit ute 3 dagar i rad. Kommer vara D.Ö.D, bokstavligt talat.

Men nu ska jag göra tacos till mig, Oscar och Matilda, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0