E- veckan

hejhej!
Har inte skrivit på ett tag nu, har haft fullt upp med skola m.m..
Kan ju passa på att säga att jag nog ska byta klass, är inte så jätte nöjd med min. Så just nu står jag i kö för sam ekonomi.

Kan berätta lite vad som händer i veckan

Onsdag- Löööön!! Shoppa och fika med tjejerna! ( saknar dem!)
Torsdag- Följa med Philip och hans kompisar till Nrj in the park.
Fredag- 2 lektioner, hoppas att det blir utgång på kvällen!
Lördag- Barnvakt på kvällen "/
Söndag- Följa med Philip och hämta en båt.

Så här ser min vecka ut!
Och som jag har längtat efter att få min lön, Nu fan ska det shoppas!!

Nu ska jag titta lite på tv, och sen sova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0