Emilia- Jävla skit blogg

Åh blir så irriterad på bloggen, det här är tredje inlägget jag skriver. Dem kommer ju inte upp på bloggen!!

Aja nu provar jag en sista gång. Kan berätta kort om min helg.
I Torsdags så åkte jag hem till Philip, eftersom att det var riktigt dåligt väder ute så hade vi en myskväll framför filmen Farsan och halva SATC 2.
På Fredagen så skulle Philip upp och jobba, men jag låg kvar hemma hos honom, tog en sovmorgon och sen lallade jag mest runt hemma hos honom.
När han kom hem så drog vi till hans mamma så fixade han lite med båten och sen på kvällen så var vi på bio. Vi såg på Inception ( tror den hette så ). Den var helt okej, bara väldigt svår att förstå, Man bör se den 3 gånger innan man förstår den helt.
På Lördag så fixade Philip med båten igen, så jag låg mest och tog det lugnt, som jag skrev i inlägget här under. Sen på kvällen så tänkte vi egentligen ta det lugnt. Men så blev det inte. Vi åkte till Trosa där Philips kompisar var. Så där festade vi hela natten. Sov nästan hos Philip hela förra veckan. Sen på Söndagen så flyttade jag från pappa till mamma.
Igår började jag och Clara jobba igen, riktigt tråkigt. Tiden går så himla långsamt.
Imorse när jag var påväg till jobbet så ringde Clara och sa att hon blivit magsjuk. Tråkigt! Men iallafall så står jag och jobbar, börjar få skit ont i huvudet, mår illa, fryser och skakar.. Så jag drog hem. Har sovit i några timmar. Men jag är hemma från jobbet imorgon också. Vill inte bli sjuk igen..

Men nu ska jag sova. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0