Emilia- Påsen borta!:(

Hejhej, Efter skolan drog jag och Hedda och Tränade på friskis och svettis. Det var skönt, sen drog vi till Mc donalds, där tog jag en pommes och en glass, hur gott som helst!
Men när jag är på brommaplan (var påväg till ekerö) så kommer jag på att jag glömt min påse med mina träningskläder och en av mina nya tröjor jag köpte igår, men jag har ringt viktoria och snäll som hon är så ska hon ska gå till friskis och mc donalds och se om den ligger där, eftersom att hon bor på Fridhemsplan. Tack!
Snart är det helg också, Härligt!
Vad ska man hitta på i helgen då, har faktist inget planerat än. Men någonting hittar vi nog på.
Nu ska jag hoppa in i en varm dusch!

Förresten grattis Jackie och Patrik för vinsten i paradise! Men det tråkiga var att jag redan visste det från första början.

Jag vill ha sooommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0