Emilia- Usch vilket väder!!

OMG jag vill inte gå utanför dörren, efter mycket velande fram och tillbaka tidigare idag så bestämde jag mig tillslut för att dra mig hem till Clara som bor i Fredhäll. Men jisses vad kallt och blåsigt det var, mina öron höll på att sprängas!
Jag kom tillslut iallafall dit där också Liv var, och sen kom också Claras kompis Philip och hans kompis Alex, och sen kom också Viktoria, vi såg på the ugly truth, haha vi hann inte se hela men den var sjukt rolig!
Efter det så åkte vi in till stan, men alla vi åkte hem rätt så snabbt eftersom att det var så kallt. Men nu ringde också Hedda och frågade om jag ville komma hem till Viktoria, Gustaf och Einar skulle tydligen också komma, men jag vet inte om jag orkar dra mig utanför dörren en gång till. I-land problem!
Nu ska jag ringa Hedda och se om de är hemma hos Viktoria.
Ha en bra kväll i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0