Emilia- Utseendet är inte allt..

Jag skulle kunna bryta ihop i vilken sekund som helst! Jag skulle bara vilja gräva ner mig i sängen och gråta, jag känner mig sjukt ensam fast jag har människor som bryr sig om mig.
Jag har fått månadens Pms vecka, fan inte ens jag orkar med mig själv då!
Det hjälper ju inte heller att det är alla hjärtans dag imorgon. Enligt mig är det väldigt överskattat.
Jag kommer ihåg förra årets alla hjärtans dag, då jag åkte och träffade en kille för första gången som jag hade snackat mycket i telefon med. När jag skulle dit och hem så såg man att var tionde kille hade en röd ros i handen, jag kan inte låta bli att tycka att det är gulligt. Men alla affärerna tjänar ju guld på det här.
Men vad tycker ni, är alla härtans dag överskattat?

Nu ska jag gå ner och öppna en chipspåse och tröst äta hela kvällen!


En positiv sak är att vi tjejer har bestämt att vi ska åka i några nätter ensamma till Gotland i sommar, och hyra ett hus som Claras farmor hyr ut på sommrarna, och våra föräldrar har verkat gå med på det. Fan vad rolig sommar det här kommer bli! Ska njuta av varenda sekund vi spenderar tillsammans nu innan gymnasiet. Jag är grymt glad över att ha er vid min sida!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig!!!!

2010-02-14 @ 01:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0