Emilia-

Hittils har dagen gått väldigt snabbt. Och idag fick alla på jobbet grillat till lunch, det var gott!
Jag sitter och tittar på när bussen går till jobbet imorgonbitti. Imorgon kommer jag få åka kommunalt hela vägen och bussen går då från Eknäs (Där jag bor) kl 05.53!! Jag DÖÖR!

 

  • blåbuss 176
    ca 05:53 - 06:25 blåbuss 176 från Eknäs mot Mörby station. Kliv av vid Brommaplan.
  • buss 117
    06:28 - ca 06:35 buss 117 från Brommaplan mot Spånga station. Kliv av vid Sundbyvägen.
  • Gå
    Gå cirka 200 meter till

  • Här kan ni se!

    Aja efter den här dagen så är det bara 2 dagar kvar, och på Fredagen så slutar alla 3. så det är najs!

    Nu ska jag gå ut och ta lite luft, håller på att somna igen. Ni som är lediga ska vara tacksamma för att ni kan sova ut. Det är allt jag skulle vilja göra just nu.
    Nu ska jag dra ut lite.
    puss!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0