Emilia- hard work work!

Hejhej!
Just nu sitter jag på jobbet. Sitter i Receptionen idag så det är verkligen jätte skönt. Behöver bara sprätta upp brev som folk skickat in för att få en frukostväska. 
Haha måste passa på att berätta att Philip har lurat mig hela helgen. Han lurade mig med att han hade tatuerat sig. Jag gick ju inte på det, så han skickade ett sms där det var en bild på 3 olika tatoos, och en av dem var en playboy kanin som satt på HALSEN!
Höll seriöst på att börja gråta. Och han sa att dem verkligen var äkta. Så när jag skulle träffa honom igår så tittade jag på halsen det första jag gjorde. till min förvåning så är den borta! Gissa om jag vart glad. Han hade gjort något annat som går bort efter några dagar. Den jäveln säger jag bara, Payback is a bitch!
När jag slutat jobbet så ska jag dra och möta Hedda någonstans för att få mitt smink m.m som jag glömde hos henne igår, sen ska jag åka mot Södertälje. Mycket åkande blir det iallafall för min del..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0