Emilia- Riktigt sjuk

Hej på er.
Orkar egentligen inte skriva, är jätte sjuk.
Som Hedda skrev så blev jag sjuk när jag sov hos henne. Har fått riktigt hög feber, jätte ont i huvudet och världens halsont. Idag har halsen blivit mycket värre, kan verkligen inte prata, det är riktigt ansträngande. Så ikväll bär det nog av till sjukhuset. Hoppas bara dem inte sticker ner en sån där pinne i halsen på mig, sist dem gjorde det så spydde jag hos läkaren. Och jag kan säga att jag mår precis lika illa nu, har inte kunnat äta något på hela dagen.
Varför ska jag bli sjuk just nu? Precis när jag har ledigt i 2 veckor. Och idag så skulle jag och Philip åkt ut med båten och sova över i den. För imorgon drar han till sthlmsveckan.

Fan vad jag tycker synd om mig själv just nu.. Aja nu ska jag gå och lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0