Mycket på gång

Hejhej. Som ni märker så skriver jag knappt någonting längre, men just har jag så tråkigt så varför inte lägga in en update om vad som pågår just nu för mig.

Hela den här veckan har jag varit sjuk, har haft jätte ont i halsen, men det har ändå varit skönt!
I Måndags bröt jag typ ihop, tyckler att det är alldeles för mycket i skolan och att det går jätte dåligt för mig. Har fått 6 stycken IG varningar..
Iallafall så har jag bestämt att jag ska hoppa av skolan den sista terminen och jobba, och sen gå om ett år, men istället gå frisörlinjen. Så nästa vecka ska jag och mina föräldrar ha ett möte med studievägledaren i våran skola. Och om hon säger att jag kan sluta redan nu, så kommer jag göra det. Har sökt jobb på Stora Essingens Cafe, så ska snacka med dom om att få jobba heltid. Jag kommer absolut jobba under de här månaderna, jag kommer inte ligga hemma och bara sega.

Och just nu längtar jag bara tills jag och tjejerna drar till Val Thorens (alperna) i Februari. Nu är det bara 3 månader kvar. Jag vill inte vara kvar i Sverige, vill bara komma bort från allt som händer här hemma i stockholm, och bara leva livet i 10 dagar! För fyfan vad roligt vi kommer ha det! Vi är sjukt taggade!!

Nu när jag kommer börja jobba så kommer jag också tjäna mycket mer pengar i månaden. Så det känns också som en lättnad. För jag har aldrig pengar nu förtiden:P  Och det är så mycket som jag vill göra och spara pengar till.

Men ni får ha det så bra tills jag skriver igen. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0