Lördag!

Hejhej!
SItter just nu i mitt rum och väntar på att Hedda ska komma hem till mig. Vi ska fixa iordning oss och dra till sofia och föra lite, sen drar vi vidare på fest. Trevligt trevligt!
Igår så var Clara hemma hos mig, först pallade vi inte gå ut, men sen runt halv 1 så drog vi iallafall ut. Vi drog till odenplan, men det var inte så kul där så vi drog runt halv 3.
Idag så kom Philip hem till mig, och vi låg mest och pratade om lite grejer. Det är så jävla jobbigt att Philip förlorat körkortet. Vi träffas inte lika ofta. Och det menas också med att jag måste åka till södertälje väldigt ofta. Och ja det tar ju sin tid att åka dit.
Aja nu ska jag börja fixa mig lite.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0