Mår PISS!

Hejhej.
Jag har legat hemma och varit sjuk i några dagar nu. Jag har haft feber och svin ont i halsen. Nu har febern försvunnit under natten, men halsen blir bara värre och värre. Jag kan inte svälja, jag är så tjock i hela halsen att jag inte ens kan prata. Så ikväll ska jag åka till doktorn. Antar att det är halsfluss ännu en gång. Så jag ska nog operera bort halsmandlarna så snart som möjligt!
Mår också sjukt illa, har inte kunnat äta någonting. Det ända jag äter är isglass och juice med massa isbitar i. Är bara rädd för när doktorn stoppar ner en lång tops i halsen och rör runt, är alltid nära på att spy, gjorde till och med det en gång.

Och så är det ju helg nu också:( Jag och Philip hade planerat att vi skulle vara med varandra ikväll. åh vad tråkigt det är att vara sjuk! missade även ett engelska prov idag och coopers test( vet inte hur det stavas) som vi skulle göra på gympan.

Nu ska jag försöka sova lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0