tjuu

Hatar rubriker som ni kanske märkt?
Skrev ett inlägg i Söndags som inte hade kommit upp på bloggen. Aja.
Nu ska jag iallfall sätta igång och plugga Italienska, har prov på det imorgon och pluggade någon timme i Söndags bara. Vi har 3 jävla kapitel, italienska är inte så jätte svårt, men jag har inte gjort mina läxor så då blir det svårare att plugga tillslut.
Kan berätta kort om helgen som var.
I Fredags så drog jag och Clara till Södra ängby på en fest. Det var sjukt mycket folk från våran skola som var där så det var ju kul. Sen sov Clara och jag hemma hos henne.
På lördagen så drog vi in till stan och tog en fika med Hedda, Viktoria och deras 2 klasskompisar. Efter det så sprang jag och Clara runt och försökte hitta en mössa som jag skulle köpa till Philip. Tillslut hittade jag en vit, som var snygg. Sen drog vi på bio och såg tusen gånger starkare. Sjukt dålig film!! Rekomenderar inte den!
Efter det drog jag hem och åt, och sen fixade mig, drog sen hem till Hedda och sen drog vi vidare till Östermalm på en fest.
På söndagen sov jag ut, och sen låg jag bara hemma hela dagen, precis som en söndag enligt mig ska vara.

Igår kom Philip hem till mig efter att ha vi har varit borta ifrån varandra i 10 dagar. Så vi låg bara och mös hela kvällen, haha fick honom att se på Eva och Adam med mig. Min favorit film när jag var liten.

Imorgon ska jag till Ekerö och träffa pappa, och sen på torsdag ska jag till södertälje och träffa Philip.

Nu ska jag plugga ett litet tag, även fast jag vet att jag kommer få IG på italienskan redan nu..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0