På Ekerö

Sitter hemma på Ekerö nu, har precis ätit supergod middag, och nu sitter jag och tittar runt lite på datorn, Tog med mig den bärbara datan från mamma till pappa, för den krånglar lite, så hoppas på att pappa kan fixa den.
Ska snart sätta på Avatar och kolla på den. Sen håller jag på att ladda ner en film som heter the backup plan. Så det blir en riktig filmkväll.
Vet inte om det är P-staven som börjat värka, men känns som jag har världens humörsvängningar. Skulle kunna börja gråta när som helst fast det inte är något speciellt. Saknar iallafall Philip, vi har inte varit borta från varandra länge, men tanken på att vi inte kommer träffas på ett tag gör att man saknar honom ännu mer..

Aja nu ska jag äta äppelkaka. Ha en bra lördags kväll. Uppdaterar kanske lite senare ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0