Emilia- Nyklippt

Idag så var jag i min mosters frisörsalong , hon klippte mitt hår och mina extensions plus att jag slingade håret också . Jag är faktist väldigt nöjd . Mina extensions är inte så jätte mycket kortare , det är typ vid brösten nu . Ja sen drog vi in till deras stan , och där fanns det skor som kostade 50 kr st . Jag hittade 2 par ballerina skor som jag tyckte var fina . Ett par var blåvit randiga med en liten rosett längst fram , och dom andra skorna var vagabond skor för 50 kr !! NI vet ju hur mycket dom skorna kan kosta . Skorna var iallafall guldiga och nätiga . Lite svårt att förklara ..
Och jag har nu känt att jag börjat få lite ont i halsen, fan jag vill inte vara sjuk nu ju . Jag och Hedda ska också in till stan i veckan för jag måste hitta någon fin tunika att ha på mig på skolavslutningen . Oj snart börjar Robinson . Aja nu ska jag ut och gosa lite med hunden som mormor och morfar tar hand om . kramar ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom blåvit randiga skorna ifrån o vad kostar dom ?:)

2009-05-24 @ 21:04:19
Postat av: Emilia

Jag var i Lidköping på någon marknad och där fanns det massor av skor för 50 kr . Men jag vet inte var dom kommer ifrån . Jag kan skriva om jag vet vilken affär dom kommer från i början :)

2009-05-25 @ 21:00:04
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: hedda

Jag tror att det finns såna som ni menar på Scorett men tyvärr inte för 50 kr, men kolla där:)

2009-05-25 @ 21:03:18
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0