Emilia- Dagens planer .

tjenixen , hela den här veckan har tillbringats på ung08, det har väl varit helt okej. igår var jag på ung08 igen, men jag gick hem rätt så tidigt för jag skulle till landet. brukar inte vara så himla positiv när det gäller stt åka ut till landet . men den här gången skulle jag bara vara där på kvällen och äta kräftskiva (älskar kräftor) . men just nu sitter jag i heddas säng med en laptop i knät . kom hit för ungefär en timme sen , om någrea timmar ska vi väl fixa oss och sen dra till The Voice, där kommer vi antagligen träffa många så det ska bli ruligt !
förresten är det några som ska på festen efter the voice ? det enda vi vet om festen är att den är i kungsan och börjar halv 11 , vi är inte säkra på om vi ska gå . men det får ni veta i ett senare inlägg ,vi kommer ta masvis med bilder som vi lägger in på bloggen senare . Nu ska jag bli lite mer social med hedda :P så bye bye så länge //E 



                              
                                                                                                                                        kläder idag 
                                                                                                                                         jeans från cheap monday(heddas)
                                                                                                                                         linne från JC
                                                                                                                                          kofta gina tricot (heddas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0