Emilia- GRATTIS REBECCA !

shuuue alla :)
jag måste börja med och säga grattis till min älskade Rebecca som fyller 14 år idag :D
jag har pratat i telen med typ 100 personer känns det som . alla undrar när vi ska till NRJ och vart vi ska träffas m.m ..  sen har jag pratat med vikku som kommer hem till mig om ungefär en halvtimme , sen kommer rebecca, hedda och amelia  . vi ska fixa oss lite sen drar vi till ötermalm och fixar lite grejjer sen drar vi vidare till nrj . lovar at vi kommer ta mycket bilder !
Jag undrar om någon har nått bra tips på någon plattång ?jag har förökt hitta en som inte sliter så jätte mycket på håret och som gör att håret kanske kan hålla sig i några timmar , skulle vara snällt om jag fick några tips .
 
 
 en bild på födelsedagsbarnet .( förlåt att den är sne, men pallar inte fixa den )


Nu ska jag dra och platta håret vi hörs senare  ciaoo // E

Kommentarer
Postat av: hedda

den där rosa platttången vi läste om verkar ju skit bra:)

2008-08-31 @ 18:44:22
Postat av: -

Björn Axen & Obh Nordicas straightener , jag lovar den är bääääst !

2008-09-01 @ 20:25:29
Postat av: rebecca

ta bort bilden! bajs<3

2008-11-20 @ 22:00:38
Postat av: rebecca

ta bort bilden! bajs<3

2008-11-20 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0