Emilia- min sociala dag ..

shuuue !
har precis ätit en suuper god middag ,kyckling ,klyftpotatis,fetaostsallad och tzatsiki ( vet inte hur det stavas )  det behövdes för att klara av resten av kvällen. ni tror säkert att jag sitter vid datorn 24/7 , idag har jag gjort det men annars är det ett big nonono !
som jag sa så har min dag tillbringats framför datorn. sen behövde jag ett litet brejk så jag försökte ringa lite kompisar och bara allmänt snacka .
jag såg att hedda hade ringt så jag försökte ringa henna först och se vad hon ville säga till moi . men hon svarade inte. så då testade jag ringa till michaela och fråga hur det gick på hennes pappas bröllop, men hon svarade inte heller . så då ringde jag viktoria och hon svarade , hon skulle träffa linnea så vi snackade bara i 5 min. efter det så ringde jag amelia, som alltid brukar svara i telen , det gjorde hon den här gången också . amelia hade också en sån där slappar dag som jag så vi snackade ett tag .
haha det här har varit min sociala dag , men en sån dag kan alla behöva ibland , raiight ?!
juste det skulle vara jätte snällt om ni kunde hjälpa oss med språkresan , vilket land m.m . bläddra ner några inlägg så kan ni läsa .

ha det mys resten av kvällen // E
 

   
dom här bildern såg mest mysiga ut i min kamera, så dom fick det bli .
(amelia och jag på hennes balkong )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0