Emilia-shuue allihopa !

hejhej , jusst nu sitter jag på MODA cafe med theresia,michaela,rebecca och hedda :) vi har precis varit i skolan och fått den info vi behöver. jag är redan trött på skolan och vi har bara varit där en timme !
Juste min dator är cp hemma så jag kan inte blogga, men så fort jag ser en dator så passar jag på att skriva ett inlägg.
hedda har ju redan berättat vad vi gjorde igår så det skippar jag , men idag så ställde jag klockan på 06.00 och jag var rätt så pigg , 06.20 så kom michaela hem till mig , hon hade inget smink hemma så hon fick låna av mig.
kl 9 så skulle vi vara i skolans aulan och få veta vilka nya som ska börja ,sen fick vi gå till våra klassrum och få masvis med info som vi skulle repetera typ 5 gånger .. sen fick vi äntligen gå !
vi ska väl snart gå och fixa lite grejer .kan inte lägga upp några bilder på den här datorn så det får bli senare.
 puss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0