Hedda- fixar oss lite

hejsan pejsan, nu sitter emilia och fixar sig och jag har precis sminkat mig och snart ska vi sticka in till stan tror jag.  Ikväll ska vi på the voice och efteråt ska vi typ på den där festen, säg till om ni ska dit:). Imorgon tänkte jag och Emilia sticka in till stan och kolla på höstkläder och antagligen köpa lite också:) vi lägger in bilder efteråt på det vi har köpt. Jag ska nog försöka hitta lite fina koftor och ett par jeans men jag kanske köper det senare med mamma. På måndag börjar skolan och jag tycker det ska bli lte roligt faktiskt, att få träffa alla igen och sådär. Men på måndag är det ju bara upprop så det är ju typ som lov men sen på tisdag börjar riktiga skolan igen. Ring om ni ska på the voice ikväll så kan vi träffas:)
pussar och kramar// H                         



Så har ska jag se ut idag:)
kofta från lindex
jeans  från puss o kram  (emilias)
skor från din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0