Hedda- första riktiga skoldan

Hejsan pejsan  idag har det varit första riktiga skoldagen fast vi har mest gått och lånat böcker och sånt. Efter skolan åkte jag in till stan med Linnea, Viktoria, Jessica och Rebecka. Linnea och Viktoria sulle typ köpa lite höstkläder, själv hade jag inga pengar med mig. Vi började med att gå till Mc donalds och äta glass sen gick vi till alla vanliga affärer typ H&M och dinsko. Viktoria köpte en jättefin kofta men Linnea hittade inget . Sen glömde Linnea sin mobil någonstans så hon och Jessica gick och letade efter den, under tiden gick jag, Viktoria och Rebecka till åhlens city  där jag och vikku hittade en jättefin klänning från oddmolly, Så det slutade med att jag och Vikku köpte varsin fast dem är ganska olika för vikkus är längre än min och benvit och min är ganska kort så man kan typ ha den som kort klänning eller lite långt linne till jeans och min var dessutom grå men båda var iallafall superduper fina. Eftersom jag inte hade några pengar fick pappa sätta in på kortet men den var ganska dyr så jag får nog betala lite av den själv menmen det är den verkligen värd:D. Sen efter det träffade vi Linnea och Jessica igen som hade hittat Linneas mobil men sen behövde alla utom jag och vikku åka hem så vi två gick till moda cafe och tog varsin chai latte. Sen åkte vi också hem. Nu har jag ätit och sett på Big shots på 5an.  Ha en bra kväll.


 
Mitt nya linne/klänning från odd molly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0