Hedda- jobbig dag

shululu, som jag tydligen brukar säga:)
 idag har jag såklart varit i skolan först sen gick jag, Rebecka, Linnea, Viktoria och Emilia hem till LInnea där vi gjorde läxor och pratade. Sen skulle jag Rebecka och Emilia åka hem runt 6 för alla skulle hem och äta men det slutade med att vi satt på skolgården och pratade och att alla blev sena. Sen när jag kom hem hjälpte jag madre med middagen och sen åt vi :). Sen efter det har jag gjort läxor tills nu när jag inte orkar mera. Men jag måste ändå göra biologi men jag gör det när jag ska gå och läggamig. Jag har redan gjort 2 sidor matte och övat in all historia så jag kan det utantill( hoppas jag). Imorgon efter skolan ska jag till ett köpcentrum med mi madre och cornelia och hennes madre vi har det typ som en tradition att göra det varje år när skolan börjar så det ska bli mysigt. Nu ska jag gå och välja vad jag ska ha på mig imorgon och sen ska jag läsa lite mer historia och sen biologi. Hoppas alla andra har en bra kväll för det har INTE jag.


pussar&kramar // trötta H

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heddis, du är inte ensam, satt hemma hela kvällen och gjorde matte, biologi & historia -.- haha (;

2008-08-27 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0