Hedda- kom precis hem

heej, nu har jag precis kommit hem idag har jag varit först i skolan, alla lektioner gick ganska snabbt och var ganska roliga efter skolan satt jag och väntade på viktoria  sen åkte vi till fridhemsplan där jag köpte en kalender. Haha jag har redan skrivit in massa onödiga grejer bara för att den ska se full ut, ni vet så där som man gjorde typ i 1an och 2an:D. Sen  gick vi hem till Vikku där vi såg på DH och åt lite. Sen skulle hon på träning så då träffade jag Emilia och Michaela på Essingen. Vi typ bara satt på skolgården och pratade men det var ändå lite mysigt och jag hade inga nycklar så Emilia fick stanna där med mig tills typ halv 8. Nu ska jag duscha sen ska jag äta middag men pappa är fortfarande på det där mötet i skolan så jag vet inte riktigt när det blir middag.
 
Pussar&Kramar
// H

                                  
Dagens outfit:                                          Min nya kalender
Klänning från oddmolly                         köpt på svanströms

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi en sånn har jag oxxo ! (a)(: tihi <33

2008-08-20 @ 20:55:08
URL: http://yourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0