Hedda- kom precis hem

hejsan svejsan, idag har jag varit med Linnea, Emilia och Michaela.  Vi hade ju tänkt sticka in till stan men sen blev det ju så dåligt väder så vi bestämde oss för att göra det typ imorgon. Så istället hyrde vi film det blev linas kvällsbok, sen gick vi hem till mig och kollade sen drog vi in till stan och var där ett tag fast alla affärer var typ stängda så vi satt bara inne på åhlens city och pratade men det var mysigt. Sen på vägen hem såg vi en skitrolig grupp med människor som typ stod och sjöng på tunnelbanestationen. Nu har jag precis kommit hem och ska snart cykla och hämta mat på ett indiskt ställe som vi har beställt ifrån. Sen när jag har ätit kanske jag drar ut och träffar några det är ju sista kvällen på sommarlovet så man får ju passa på.

        
Dem som sjöng:)                   Dagens kläder
                                                   Kofta från marc o'polo
                                                   Linne från MQ
                                                   Jeans från puss o kram




Big love// H


Kommentarer
Postat av: michaela

alltså dom var ju häärliga ;D

jag kärlekar dig hedda <3

2008-08-17 @ 21:48:16
URL: http://linnros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0