Hedda- ser på scarface

hejs svejs, idag har jag varit i skolan på morgonen hade vi hemkunskap och bakade paj jag och emilia jobbar tillsammans och alla fattar ju hur det kommer att gå:P pajen blev iallafall ganska god vi tog bara lite mycket smör. Sen har vi bara heft lite andra vanliga lektioner som ha varit helt okej. Egentligen skulle vi ha slutat kl 4 men eftersom elevens val inte har kommit igång än så slutade vi kl 3. Efter skolan satt vi kvar på skolgården ett tag sen gick jag, Emilia och Lotta och köpte lite goda saker på vivo som vi gick ner i rålis parken och åt. Efter ett tag började det regna så vi började gå upp mot Fridhemsplan, jag och Lotta hade egentligen träning som sedan blev inställd men vi bestämde oss för att inte gå eftersom det regnade så jävla mycket. Sen gick vi hem till Lotta men det regnade så mycket satt vi  tog av oss skorna och sprang men det var ändå jättekuligt. Sen ringde vi Essie som också kom hem till Lotta. Hemma hos Lotta bytte vi om och satt och pratade i hennes säng. Sen åkte jag coh Emilia hem för att  båda skulle hem och äta. Nu sitter jag och ser på en film som heter scarface som faktiskt är ganska bra.

BIG LOVE // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0