Hedda- ska dra

Hola, nu har jag precis ätit och ska snart sticka iväg och träffa lite folk,vet inte riktigt vilka det blir.  Idag var vi ju och såg barnhemmet och fyfan asså det var den läskigaste filmen jag nånsin har sett. Den var jättebra men samtidigt så läskig att jag nästan började gråta:), Jag och vikku satt och kramade varandra hela tiden och jag typ bröt hennes hand för att jag höll så hårt i den (haha sorry vikku). Den var slut typ kvart över 6 och då var vikku typ en 1 timme försenad redan så vi skyndade oss hem  och nu har jag precis ätit kräftor. Gustav och Mamma är på kräftskiva men Cornelia kunde inte gå och då vill inte jag heller gå, så jag åt kräftor hemma istället:).  Lägger in bilder från kvällen när jag kommer hem och alla som har varit på språkresa: läs det förra inlägget och kommentera, vi behöver lite hjälp. Ha en bra kväll:)

Adios // H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0