Hedda- ska försöka sova

hejsan jag tänkte bara skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig, ska faktiskt försöka somna lite tidigare idag. Igår somnade jag typ kl 1 så jag var lite trött imorse. Efter att jag hade skrivit förra inlägget cyklade jag till konsum och köpte GLAMOUR blev så himla sugen, mitt godisberoende börjar gå över till tidningsberoende menmen jag tycker att tidningar är bättre än godis iallafall. Tyvärr lite dyrare bara. Imorgon bitti ska jag gå upp typ halv 7, jag ska ju till min tandis men jag vet inte vilken tid så jag måste ringa honom typ kl 8 imorgon, lite pinsamt tycker jag eftersom jag har missat tider förut. Som Emilia skrev förut är hennes dator sönder och det är därför det mest är jag som skriver men hon ska ändå försöka skriva så ofta hon kan och har tillgång till dator.

Sov gott igen
// H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0