Hedda- ska vara barnvakt

hejsan pejsan svejsan, nu har jag precis ätit middag och ska snart gå och vara barnvakt åt några barn som bor i mitt hus ska vara där klockan 7 så jag går typ 2 min i. Idag har jag iallafall varit i skolan på förmiddagen. Och jag har ju haft ganska mycket läxor den här veckan men  vi skulle lämna in alla idag men jag har inte blivit klart med allt så jag måste göra matte, SO och svenska över helgen och jag kommer typ dö om det ska fortsätta så här hela 8an. Efter skolan gick jag, Lotta och Vikku till mcdonalds och åt glass och lekte lite med läsken som vikku hade köpt och sen satt vi där i typ 1 och 1 halv timme sen åkte vi tillbaks till skolan för lotta hade glömt sitt smink och jag hade glömt min so bok men dörren var låst till min korridor så jag får skita i SOn. Sen åkte jag hem och det gjorde de andra också. Imorgon har jag match på morgonen i ängby så jag måste gå upp ganska tidigt. Sen när jag kommer hem från matchen ska jag och mamma rensa min garderob och se vad jag ska köpa för nya kläder. På kvällen typ kl 6 ska emilia vara barnvakt åt sina syskon innan nrj i kungsan så jag går nog hem till henne innan och hjälper henne lite och så. Men hennes syskon är väldigt lätta att vara barnvakt åt så det blirju inte så jobbigt. nu måste jag sticka, pussokram//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0