Hedda- skön dag

hejsan, idag har det varit en lugn dag först var vi i skolan och lärde oss studieteknik, det var skittråkigt men sen gick vi till lånholmen där vi hade lite olika grejer man skulle och så kunde man vinna biobiljetter men vi kom typ 4 så det spelade ingen roll menmen det var ju iallafall skönt att inte behöva vara i skolan. Sen gick vi till skolan igen där vi träffade Cornelia som också var på väg hem från skolan och viktoria som hade väntat på oss. Sen Gick jag, Cornelia, Emilia och Viktoria och köpte godis, Cornelia bjöd(Tack):). Cornelia skulle hem och jag och viktoria och emilia åkte hem till emilia och gjorde ingenting men det var jätteskönt för alla var så jävla trötta. Sen gick jag hem rnut 5 för jag tänkte gå gå träning men ändrade mig när jag kom på att jag hade 3 läxor att göra tills imorgon; biologi,svenska  och matte. Så jag gick hem och pluggade istället men jag kunde verkligen inte koncentrera mig. Kl 6 skulle jag gå och prata med dem jag ska vara barnvakt åt imorgon asså jag  skulle prata med föräldrarna  inte barnen. Sen åt jag middag och nu har jag gjort biologi och matte men jag kunde inte koncentera mig på matten så jag bestämde mig för att gå upp tidigare imorgon istället och göra det då. Nu ska jag Läsa 40 sidor i en komikers uppväxt för vi ska ha läst till sidan 110 imorgon. Lägger in nån bild från dagen men det kommer fler imorgon jag hinner tyvärr inte nu . Ha en bra kväll.


     
Jag och Emilia som badar


Pussar&Kramar// H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0