Emilia- Jag saknar dig redan !

Jag saknar dig redan Hedda , Kom hem nu ! Jag ska hälsa från hedda att hon ska försöka blogga så mycket hon kan när hon är i Indien . Eftersom att det är så dyrt att smsa och ringa så kommer vi hålla kontakten här på bloggen . Men iallafall jag hoppas du kommer få det jätte härligt i Indien och att jag är riktigt avundsjuk på dig !
Aja just nu är jag med Amelia, Viktoria , Rebecca , Michaela och Clara och vi är hemma hos Amelia och umgås lite mer med Michaela innan hon flyttar till Vetlanada, som ligger ungefär 4 timmar ifrån stockholm :( Vill inte att du flyttar Michaela , kommer sakna dig jätte mycket !
Vi har iallafall gjort tacos och haft det mysigt :) En bra avsluting , på tal om avslutning så har vi haft jul avslutning idag , riktigt härligt att det äntligen är jullov ! Ikväll ska alla typ ut , jag tycker inte det är kul att bara sitta ute , men eftersom att alla är där så finns det inget annat att göra , men om det blir tråkigt så måste  vi ha en plan B , haha .
Jag måste gå nu och vara social med dom andra :) Hör av mig senare  ♥


Bild på fina michaela :) <3

Kommentarer
Postat av: anonym

skulle inte vi få se en bild på hedda i extensions ?

2008-12-19 @ 17:05:33
Postat av: Emilia

nej inte vad jag vet (?) om inte hedda har sagt någonting .. Men jag ,Hedda och Clara ska köpa extensions ungefär efter lovet :)

2008-12-20 @ 12:37:36
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0