Emilia- Lördag och Lucia

hej på er :)
Sitter med två filtar framför datorn , det är riktigt kallt här inne och ute dessutom .. Vi har gäster här hemma så det är 5 barn i 7-8 års åldern som springer runt , men jag gjorde så att dom satte sig och tittade på Harry Potter då får man iallafall lite lugn och ro -.- Höhö
På nyår så ska vi hem till dom som är hemma hos oss nu , har inte varit så jätte tipp topp på det men dom sa att det faktist ska komma några killar i min ålder så jag kommer nog överleva . Eftersom att mamma är 35 och pappa 39 år så känner dom bara familjer som har barn i åldrarna 1-8 *suck *
förresten , idag är det ju Lucia , själv tycker jag inte att det känns som lucia men det är bara för att vi hade luciatåg igår .
 Hedda sov ju här igår och vi somnade framför Mamma Mia båda två runt 10 , halv 11 . Har inte varit så trött på länge som jag var igår. Vi vaknade imorse runt 11 . Jag har också börjat känna mig lite sjuk .
Oj det blev ett långt inlägg , men med tanke på hur sällan vi skriver så kanske ni överlever med ett lite längre inlägg .
Sköt om er  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0