Emilia- Måndag

hej på er :)
Idag är det måndag och dagen gick snabbt , vi hade kör idag så vi missade två lektioner . Efter skolan åkte jag , Hedda, Viktoria och Ebba till åhlens och köpte våra fina pepparkaks kläder som vi ska ha på fredag . Jag är skit nervös eftersom att jag , Hedda och Viktoria ska sjunga solo inför hela skolan . Men philip våran musiklärare som är med och fixar luciatåget tyckte att vi skulle göra nån jävla dans på en trappa och samtidigt som vi dansar ska vi hålla taketn och sjunga :O
Men vi sa att vi inte ville dansa i slutet vi skulle bara skämma ut oss mer än vi redan gör !
Aja sen var jag tvungen att hämta mina syskon , efter det så har jag mest pluggat och städat mitt rum som var skit stökigt ..
Imorgon ska jag till ekerö efter skolan hem till pappa . På Onsdag ska jag , Hedda och Clara hem till någon av oss och fixa lite grejer . I helgen ska jag hem till pappa så alla bara vet .. Jag kommer inte på något mer specielt som händer i veckan . och jag har ju varit dålig på att skriva , men det är pågrund av allt plugg eftersom att vi får slutbetygen imorgon ..


jag saknar mitt gamla hår :(
( Tror jag tog bilden för ungefär ett år ungefär efter jul )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0