Emilia- Fyndigt tycker jag ..

Idag efter skolan så åkte jag och träffade Amelia för hon behövde julshoppa lite .. Efter det så satte vi oss på mc donalds och jag tog en glass och hon åt lite mat . Hedda kommer nog berätta om det senare i ett inlägg , men hon har klippt håret idag så jag och amelia gick till PUB för det var där hon klippte sig . jag tyckte verkligen hennes hår blev jätte fint , och hedda vågade sig på sne lugg :) Riktigt snyggt på henne om du frågar mig . Vi hade ju också bestämt att vi skule köpa extensions . Så tänk er Hedda med sne lugg och långa extensions .
Aja sen satt jag och Amelia kvar där nere i PUB , och jag satte mig i en massagestol . jag tycker själv inte det var så skönt . Men sen hittade vi en grej som man kunde hålla i som vibrerade , haha så jag och Amelia satt där i kanske en kvart och vibrerade våra ben nacke , och om man var riktigt fyndig som jag då alltid är . så skulle man faktist kunna använda den som en dildo , en väldigt STOR dildo . Haha , ja ni väljer ju själva , men det kan var värt ett försök ..
Det var nog allt för mig , men vi hörs väl imorgon . Och då bloggar jag nog från ekerö förhoppningsvis . För jag ska dit och umgås lite :) Aja vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0