Emilia- mer shopping :)

tjenixen . igår och idag har jag shoppat mer saker . kan inte lägga upp bilder på sakerna jag köpte för jag är på ekerö och då går det inte , för man måste ha en grej ..
igår köpte jag iallafall
3 tröjor på Gina tricot , en ska lämnas tillbaka imorgon
1 tröja på H&M , den ska också lämnas tillbaka imorgon
Idag köpte jag
1 kappa som kommer från veromoda . Jag är jätte nöjd med den. Jag som knappt ville gå ut på stan för att jag inte trivdes i någon av mina jackor . Jag är en sån tröttnar jätte snabbt på sina kläder !
Imorgon är det nyårsafton och  våran familj kommer åka hem till några kompisar . men det tråkiga är att det bara kommer vara såna som är runt 7 år där . I början var det bestämt att det kanske skulle komma några i min ålder , men nu ska inte dom komma . "/ yeye .. Men nästa år smäller det :) Imorgon så fyller också Ebba år, GRATTIS GUMMAN !
Innan vi ska hem till dom och fira nyårsafton så ska jag och pappa åka till vällingby centrum och titta på mer kläder till mig :) Kläder kan man inte få för mycket av .
Jag har inget mer att berätta så ciao ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0