Emilia- " tyvärr dom är slut " *SUCK *

" Tyvärr dom är slut ", det ordet har jag nog hört minst 20 gånger idag . Det var så att jag och Clara åkte in till stan för jag ville hitta en päls jacka och klara skulle hitta tomte kläder till lucia på fredag .. Och vi gick till alla affärer som vi trodde kunde ha pälsjackor , Och jag överdriver inte vi gick verkligen till alla , så både jag och Clara hade kramp i benet för vi gick runt i ungefär 2 timmar i sträck . Men jag tror jag ska köpa den där jackan som jag visade i inlägget under :) Men då är frågan vilken färg jag ska ha ? Vit, Grå eller Svart ? skulle bli jätte tacksam för svar .
Imorse hade vi kör och Hedda var sjuk så jag och vikku fick sjunga själva och det var en ren pest . Både jag och Vikku började skratta och Eva ( är med och fixar luciatåget) blev skit sur (?) Men jag börjar känna fjärilarna i magen .
Jag hoppas någon kan spela in när vi sjunger så kan vi lägga in det på bloggen senare , haha då har vi något att skratta åt länge !

Måste gå nu , ciao !

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den gråa eller svarta är snyggast tycker jag :)

2008-12-10 @ 22:46:01
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: hedda

den gråa tycker jag:)

2008-12-11 @ 16:30:59
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Linnea

svarta tycker jag :)

2008-12-11 @ 19:18:46
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: Amelia

jag föredrar dom lila :)?

2008-12-18 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0