Hedda- är trött och vill sova

Heej sitter här och ser på TV men funderar på att gå och lägga mig även fast kl inte är så mycket. Jag måste läsa lite i vår svenska bok också jga ligger så mycket efter.
Yeye idag åkte jag från Emilia typ Kl 2 och sen träffade jag vikku kvart i 4 och då åkte vi in till stan. Min klänning har tagit slut så den får jag sluta drömma om men jag köpte en tunika som jag ska ha till Indien.
Lite senare träffade jag padre och Gustav inne i stan och så gick vi och åt på ett stålle som heter Zink, skitgott faktiskt.
Efter middagen åkte jag till fridhemsplan och träffade lite folk sen gick vi runt lite som vanligt och även ikväll slutade det med att vi satt på Mc donalds. Jag börjar tröttna lite på fredags- och lördagskvällarna. Inget illa ment mot dem jag är med fför dem gillar jag verkligen men vi gör Nada. Yeye det kanske har lite att göra med att det är så kallt.Jag får väl hoppas det blir bättre mot våren:)
Ne nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen SOVA:)
God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0