Hedda- nu är julhelgen över

Hejsansvejsan, nu är söndagen snart slut och det börjar en ny  vecka.
Igår firade jag ju julafton och jag fick en resväska, lite smink och böcker och sånt och pengar.
Idag har jag varit på ett cafe med Michis och Emilia och pluggat till religionsprovet ochkemiprovet. Sen skulle michis nån annan stans så jag och Emilia åkte hem till mig och pluggade, såg på Gossip girl och åt väldigt mycket knäck.
Jag skulle egentligen köpt min nyårsklänning idag men vi orkade inte åka n till stan så det får bli någon annan dag.
Men ni ska iallafall få se en bild på den nu.
Just  det en liten del på min tandställning lostnade när jag åt knäck så jag måste till tandläkaren och fixa det imorgon.


Bilder på klänning, vad tycker nì?
Jag funderar på om den kanske är lite kort, tycker ni det?

Haha som ni ser har jag bara en sko på mig men man fick bara prova en så.

Kommentarer
Postat av: johanna

hedda den var jättesöt! vart är den ifrån? :)

2008-12-08 @ 16:17:50
URL: http://elmajoblogg.se
Postat av: viktoria

eller hur? den är sååååååååå sölt <3

2008-12-08 @ 16:21:53
Postat av: hedda

den kommer från Topshop:)

2008-12-08 @ 16:54:42
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: rebecca

den va riktigt fin hedda! <3

2008-12-08 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0