hedda- har pluggat

Hejsan, hur mår ni?
Idag har jag varit i skolan där det inte hände så mycket efter skolan åkte jag och jessica hem till mig för att plugga till vår redovisning som vi ska imorgon. Det är jag, amelia, michis och jessica som är en grupp och vi har skrivit om Nordens klimat. Alla grupper skulle göra en powerpoint så det har vi gjort nu och den blev faktiskt ganska bra enligt mig men vi får väl se hur det går imorgon.
Just det en fråga till alla i 8b1, är det nån som har engelska verben och skulle kunna skicka dem till mig? Yeye jag får väl ringa någon annars.
Nee nu tänkte jag fortsätta lite, Jessica gick för ett tag sen för hon skulle på träning men jag måste ändå plugga för jag ska kunna all text utantill imorgon, haha det kommer nog inte gå menmen det är ju alltid bra att försöka.
Ha det bra, pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0