Hedda-sjukling

Heejsan, jag är SJUK, faaan. Alltså jag hatar det verkligen. Imorse hade jag feber men ville inte vara hemma så gick till skolan ändå. Nu efter 6 värktabletter  under dagen mår jag bättre men jag kommer antagligen ha feber när jag vaknar imorgon bitti.
Jag får se hur jag känner imorgon om jag behöver vara hemma eller inte. Men jag brukar göra så att jag går till skolan och är med på typ en lektion och sen känner jag om jag är sjuk för jag känner mig sjuk varje morgon så annars skulle jag vara hemma varannan dag.

Yeye slutpratat om det, nu till en viktigare fråga. Önskelistan.
Snart är det ju jul och jag har ingen aning om vad jag ska önska mig. Det blir väl pengar och presentkort. Men man vill ju ändå ha lite paket. Haha älskar verkligen att skriva önskelista men förut har jag aldrig haft problem med att komma på vad jag ska önska mig.
Nån som har nåt bra tips?

Nu ska jag snart äta middag så måste gå, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0