emilia- faaaan !

hejhej:)
åhh jag känner mig så jävla stupid ! jag som var så duktig och tog med mig min kamera till skolan och tänkte ta masvis med bilder, men igår så skulle jag ladda över lite gamla bilder från kameran och då laddade jag in bilderna med mitt minnes kort och så glömde jag ta ut det. så jag tog masvis med kort idag men inte med minneskortet i.. och jag har tappat bort min sladd så jag kommer aldrig aldrig ALDRIG att få in dom på datorn jag är så fucking misslyckad , haha !
aja idag började vi med hemkunskap och det är ju helt okej, hedda var sjuk så jag fick vara med max (en kille i klassen ) det gick också bra, men sen sabbade jag allt i slutet råkade hälla i en hel saltklump i soppan som vi hade gjort så bra , ooops ! sen rullade dagen på som vanligt . Nu har jag också planerat helgen lite, imorgon fredag ska jag väl vara med några polers på kvällen . på lördan ska jag och amelia träffa en killkompis till mig och några av hans kompisar , på lördagskvällen ska jag vara med Hedda, Viktoria, Linnea och Lisa och vi drar väl ut och träffar några.. sen på Söndagen ska jag på grönalund med michaela. vet inte om det är den sista gången jag går innan det är vinteröppet . jag märker ;)

I vintras var jag , Linnea, Hedda och Jessica på idol ,här kommer ett bildbevis på att vi var med i TV !


Ni kanske såg oss ? visst var vi snygga , haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0