Emilia- flipp och flopp

shuue alla !
jag har kommit på min egna lilla flipp och flopp grej. att ta en person från idol varje vecka alltså en flipp och en flopp :)
bara en liten kul grej , för jag har inget att skriva om just nu .

här här en FLIPP , han ser inte bra ut, och gjorde inte ett bra första intryck men när han sjunger så sjunger han rikigt bra !


och en FLOPP , okej man ser direkt att det är en flopp men man kan ju undra vad hon tänker med när hon söker in till idol ?


Ni behöver inte tycka samma sak som mig men floppen måste ni ju ändå hålla med om :S haha 
pussar <3 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är så sjuktbra!

2008-09-22 @ 17:12:01
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Eva

Då finns det hopp för mig då....... jag är inte för gammal ;-)

2008-09-25 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0