Emilia- fredag hela veckan lång ..

shuueeeee !
äntligen fredag , som jag alltid säger .men för mig har det varit fredag hela veckan eftersom att jag varit sjuk . men nu är jag frisk igen :)
den här helgen är det pappa helg och då bor jag på ekerö så det är rätt långt ifrån alla så jag får väl vara hemma och lajja lite !
för ett tag sen så var jag, hedda och amelia och tittade på en ny plattång till mig för min är trasig . jag hittade en superbra men jag kommer verkligen inte ihåg vad den heter eller hur den ser ut för alla ser ju typ exakt likadana ut (kostar 800 kr )
och förra helgen när jag var här så försökte jag övertala pappa och jennie att köpa en sån till mig men dom sa att dom skulle tänka till nästa helg , alltså den här helgen. och nu alldeles nyss sa dom att dom kunde betala 500 kr av den så nu kan jag köpa min drömplattång *äntligen*


Det är inte den här jag menar men många säger att den här också är rätt så bra kostar 695 kr  http://www.netonnet.se/?sid=1004615&gclid=CM-L4Jq16JUCFQ2L1QodvAFoeQ

// love from me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0