Emilia- Godis mm..

shuuue alla lördagspinglor, haha :)
hur mår ni ? Jag mår iallafall fint fint , hoppas ni också mår bra ! Sitter just nu och mumsar i mig godis mmm ...
Idag var jag inne i stan med pappa och lillasyster jag tvingade med honom för att visa plattången på åhlens city . han sa att han kunde betala 500 spänn och jag fick betala 300 själv , jag gick med på det , ville verkligen ha en ny plattis :) Vi passade också på att äta lite lunch.. sen åkte vi hem igen till ekerö. Ni kanske kan gissa vad jag gjorde när jag kom hem, hmm svårt va ? haha nej jag invigde min nya plattång :)
Jag kan iallafall rekomendera den till alla som vill ha en ny .

Här är en bild på plattången om ni går in på den här hemsidan så står det mer om den :)
http://www.babyliss-online.com/uk/fiche_produit.php?id_produit=340&id_gamme=11

// love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0