Emilia- Har varit hemma i en vecka nu !

ciao ciao !
då var det söndag igen .
Den här veckan har varit så jävla seg, jag har tittat på TV hela tiden , och då menar jag verkligen hela tiden ! kanske inte så konstigt eftersom att jag har varit sjuk , men en hel vecka lixom ! Aja nu ska jag sluta babbla om hur synd jag tycker om mig själv .
Vi ska ha gäster här hemma, sitter och väntar på att dom ska komma , är vrååål hungrig . Sen måste jag plugga också har ju missat en del den här veckan . Jag längtar efter att få träffa alla men verkligen inte till skolan , kan inte skolan bara sprängas ?! Man kan ju alltid önska .
plattången jag köpte igår var också hur bra som helst . i vanliga fall så brukar mitt hår ha hunnit "locka "sig efter högst en timme , men nu när jag använder den nya plattången så har det hållt sig i ungefär 2 timmar !¨
mm det luktar mat i hela huset . måste gå och äta nått innan jag hungrar ihjäl mig .
 PUSS // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0