Emilia- Hedda och emilia dag :)

hejhopp alla !
hur har din dag varit ? min har iallafall varit bra , förrutom att jag var tvungen att dra hem typ direkt efter skolan eftersom att jag har den där skit regeln ..
Jag och hedda har bestämmt att vi ska ha en hedda och emilia dag på fredag , för det var längesen. så efter skolan drar vi till grönan och ser om det finns nått kul att göra där , sen drar vi hem till mig eller hedda och sover över . och så ska vi göra hemmagjorda ansiktsmasker och hårinpackningar, någon som har något bra förslag på recept kan ju skriva. Sen så ska vi fettis äta som fan ;) det kan alla behöva ibland eller jag och hedda äter onyttigt varje dag typ ,men vi har tillåtit oss själva att göra det på fredag isåfall .
Så det blir en mysig fredag för mig och heddis <3
Idag så har hedda slingat håret , hon kommer nog skriva ett inlägg om det snart .
här är lite bilder från idag
  

Hedda och jag tog hättorna som man ska ha när man slingar håret och satte på oss , snyggt va ? :)
puss // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0